!~~Kisah Cik Meong~~!
Table wif UUM & JP
27 July 2011 @ 5:56 PM | 0 Comment [s]

salam semuanya. kepada ibuk2 bapak2.. haha ! okeyss 2 days sya nak share ngn anda semua sal tanggal 23.7.2011 rombongan skola saya n mahasiswa UUM telah menganjurkan 1 lawatan ke Taman Bukit Tawau ataupun lebih dikenali sebagai Table.Err klaa saya pon malas nak cita panjang en penat doh soo pepandailaa yah ! oh ya sbelum terlupa sya pon ada masuk kan serba sedikit pic agar kamu urank tdak busan melihatnya harap anda terhibur ! hihi :)





alololo ! tomey ka ? memalu lagi.... ngeh3... :)

saya kelihatan tembam disini !

abg dika n abg alias (UUM)

hihi ! masak bersama, jan jelez :P

gandingan mantop upper 6 n lower :)

K.A.M.I

wah di apit oleh 2 jejaka yg tomey teramat ! ngeh3...

saya n lina hahaha :)

haha ! menganggank ! malu :(

cewah ! abg idris ngn diro hihi :)

huhu ! sangat padan dsitu :P

yah bakar jan tak bakar ! :)

saya suka pic ini ! sangat2 suka :)

yassin !

ehem3... nak ngorat buley ? miahaha (blusher saya) :P

tomey !

makan sakan kamu yah !

tika n tah nama 1 urank nie aq tak knal sgt koz dya bdak bawu lower 6 :)

woot2 abg ciok n abg qalam :)

diro.saya.lina :) (3 sekawan)

Klah sekian sadja cita saya. hihi :) lop u !


Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<