!~~Kisah Cik Meong~~!
8 Panduan Bergaya untuk Makan Malam Romantik
14 January 2012 @ 12:34 PM | 0 Comment [s]



Hallo haa .
hihi . 2 day Meong nak ajar korang cam ne nak bergaya untuk makan malam Romantik bersama si dia . HIHI . Nak baca ? ok kite terus kan . Lau tak nakk sila laa close je tekan tanda :22: kat atas tuh . haha ! ( mengusir nampak ) . Oh yah sebelum tuh entry kali niey lebih cenderung kepada kaum ADAM saje . HIHI :face75:


:t: Jika anda memilih untuk mengenakan 2 lapis pakaian , pastikan pakaian sebelah dalam berwarna putih .


:67: Sentiasa mengenakan tali pinggang .


:67: Bijak memilih warna . Padanan kasut hitam dengan tali pinggang berwarna perang tidak kena sama sekali , bergitu juga sebaliknya .


:67: Hindari memakai seluar berkaki tirus kerana ia akan menyerlahkan kegempalan tubuh anda .


:67: Jaga laguh kaki seluar anda , jangan sampai menyeret ke lantai pula . Untuk tampil kemas , potong kaki seluar anda separas tapak kaki anda . Kaki seluar yang labuh dan dibiarkan terpijak hanya akan merosakkan fabrik dan menyakitkan mata .


:67: Untuk makan malam yang romantik , pilih fabrik seluar anda bersesuaian dengan tempat . Paling selamat , pilih fabrik jenis khakis , nampak lebih santai dan ada class .


:67: Pilih kemeja polos ataupon kemeja T yang berkolar . Jika anda lebih gemar pakaian yang bercorak , pastikan corak pada pakaian anda tidak terlalu sarat .


:67: Untuk tampil ' up to date ' sarung kaki dengan kasut kulit . Elakkan memakai selipar ataupun kasut sukan untuk makan malam yang romantik .

Camat Mencube . haha :r:


Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<