!~~Kisah Cik Meong~~!
Excited gila Tasha Manshahar seru nama ku .
28 February 2012 @ 11:19 AM | 0 Comment [s]


hye anda-anda semua . sehat tak ? masyallah da lama da aku tak update blog aku kan . Busy sangat so paham-paham ja la kan ? hihi . okai kali nie entry aku berkaitan dengan retis ( artis ) baru kita iaitu Tasha Manshahar .

actually seyes aku terharu sebab nie aku request sendri kepada clora studio konon nya aku nak dengar sore tasha bercakap sambil dia rakam video n upload video tuh kat fans tasha .
tetiba lak beberapa hari lepas tuh incik Sufian Safwan kita iaitu salah seorang
daripada orang kuat clora studio buad video tuh tuk aku n keng kawan kat
fans tasha manshahar tuh .

so if korang nak dengar apa yang tasha kata kan n sampai kan jom kite layan video nie .


seyes aku terharu ngn tasha disebabkan antara banyak fans-fans dye , dye sebut nama aku first skali . haha . sumpah terkejut ! :)

okai la hope you enjoy dengan apa yang ada dalam entry nie . suke ? LIKE la . hihi . nak lebih kenal ngn tasha jom join Tasha Manshahar group kat FB . sumpah kat sane semua gempak2 :)

K laa bubye :)


Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<