!~~Kisah Cik Meong~~!
HIDUP TIDAK SELALU HAPPY !
16 February 2012 @ 10:20 PM | 0 Comment [s]



hai korang sehat dak? uh sebelom tuh aku nak korang jawap salam aku ye . okai entry kali ini lebih kepada perasaan aku yang sangat-sangat menyedihkan .

hal nie juga berkaitan dengan someone yang lebih dikenali sebagai RAKAN ku :'(
aku hanya mengenali dya melalui pesbuk sahaja .

aku pun tak tahu kenapa dya begitu marah dengan aku . tetiba sahaja , dengan sepantas kilat dya marah dengan aku . sedih yang teramat sangat . aku harap kau dapat maafkan aku .
aku ada jugak tanya dengan kawan-kawan yang lain , jugak kawan kepada kawan ku yang tengah marah dengan aku nie .

haha . jap-jap . korang paham dak maksud aku tuh ? tak paham erk ? huhu . korang kena la buad-buad paham yew . kawan-kawan yang lain pon cakap
" kami tak tahu la mila , dye marah tetiba lak kan ? mybe dya juz gurau kasar kot "
( dengan nada-nada loghat semenanjung skit )

okai di teruskan lagi , aku pun tak berapa paham dengan sikapnya yang tetiba naik angin
dengan aku . kejadian nie berlaku ketika kami berbalas-balas komen di pesbuk .

hari-hari biasa dya baik sahaja dengan aku . tapi smlm start la dya taip ayat tuh dya marah nak mampos dengan aku . nak tahu apa dya cakap sehingga kan aku terguris hati ?

huhuhu , sorry aku tak boley nak cakap sal bnda nie koz agak public sgt aku risau akan
memalukan diri ku sndri . hal nie aku turut rasa kecewa + sedih .
aku pun tak berapa nak paham dengan situasi dya .

marah tak tentu pasal . nak dijadikan sebagai rakan BFF tidak jugak . tapi hanya kenalan di pesbuk . eh aku da ulang pulak ayat aku kan . haha . perasan dak ?
tak perasan ? sokey buad-buad tak perasan la ye .

setiap pertuturan manusia didunia nie kadang ada yang main lepas cakap , ada yang
bergurau senda tak tentu pasaL . tapiii .....
bnda nie membuad kan aku rasa pelik .
dimanakah salah n silap ku ketika itu????!!

aku bergurau senda dengan kawan yg lain tapi tetiba nak marah dengan aku apa hal kan ?
betoL dak ???

hem okai la , entry kali nie macam panjang kan huhu . panjang ke ?? haha . kadang lau panjang pun takut orang dak kan baca . betOL dak ?? entry nie takot mengalahkan esei upper 6 lak kan .
teringat zaman sekolah ku dLu dimana setiap esei mestilah melebihi
600 patah perkataan . haha .

baiklah jauh melayang nmpaknya kan ?

p/s : lastLy sorry to say la wahai insan yang bernama kawan , sekiranya apa yang aku katakan
membuadkan kau tersinggung atau apa kan ?
kadang aku pon mengharapkan kau hanya melawak kasar sahaja .

SORRY!!!!!!!!




Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<