!~~Kisah Cik Meong~~!
it's all about cik Tasha Manshahar
08 February 2012 @ 6:48 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum u olls. Hai pak cik , hai mak cik , sehat dak ? Lau sakit g makan obat erk.
nie aku nak share somthng ngn korang berkaitan dengan cik tasha kite yang semakin hari semakin menjadi buah mulut orang ramai .

Eh sapa cik tasha tuh ? tak kenal la , ha tak kenal erk ? jom aku nak kenal kan ngn korang . yang da kenal tuh buad-buad tak tahu la ye . hihi .

Nama Penuh: Nur Nadia Natasha Binti Mohd Manshahar

Nama Panggilan: Tasha Manshahar

Tempat Tinggal: Kajang, Selangor.

Penuntut: Institut Perguruan Kampus Ilmu Khas, Cheras.(bakal menjadi cikgu) :P

Tempat Lahir: Duchest of Kent Hospital, Sandakan, Sabah.

Tarikh Lahir: 22 November 1992

Anak: Sulung daripada 3 orang adik beradik.

*biodata kat atas nie aku copy paste daripada Ammar Yasir , btw thankz bro da izinkan aku tuk copy ayat kau . hihi :)

baikla actually semua yg berkaitan dengan tasha tu kite orang tanya secara live ngn tasha kat group Tasha Manshahar Fans Club best kan tasha dye sanggup layan kami . thankz tasha :)

okai tasha pon ada buat satu lagu yang bertajuk " Be Mine " lirik nie dya buad sndri ngn adik dye yang bernama aizat aslam katanya , time tuh adik dye darjah 6 , hebat dak famliy tasha nie :)

selain itu , tasha juga ada buad cover video yang bertajuk " Mr saxobeat " lagu nie dye nanyi ngn Syed Shamim Al-Idrus sumpah dua-dua nie aku minat . tak terkata dan sangat-sangat minat ulang suara sangat-sangat minat okeng :P

ouh ya kat bawah nie aku ada serta kan sedikit sebnyak gambar tasha . huhu . pic nie aku curi-curi amik dari album tasha .

*sory tasha , jom layan :P












omeeyyy dak ? haha *tuh ayat tasha :P

untuk anda yang nak berkenalan ngn tasha lebih lanjut boleh terus add dye kat fb .
sumpah dye tak sombong . biar pon penat cam ne dye tetap layan korang .

nie nama fb dye Tasha Manshahar :)
lau nak blog dye pon ada Tasha Manshahar jan lupa follow dye tau .

aku pon nak serta kan ngn korang beberapa group fans yang korang boley join .
Tasha Manshahar Fan
Die Hard Fans Club Tasha Manshahar
Clora Studio

baik la da kenal kan tasha siapa so apa lagi jom la ramai-ramai kite support tasha manshahar :)


Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<