!~~Kisah Cik Meong~~!
Tentang Diriku
04 February 2012 @ 11:58 AM | 0 Comment [s]


hai semua . sehat dak ? lau sehat alhamdulillah . lau yang saket tuh pegi mum-mum obat ye :face64:
hihi . aku nak cite sikit tentang diri ku .
dak kira la positif ka tau negatif yang penting semua nya tentang aku bukan tentang
korang :face69: jom layan .

aku seorang budak yang agak-agak manja . hoho . :face23: malu-malu .
yup aku memang manja . nak tau sebab ape ? kebanyakan ex kapel aku
suke sangat part aku manja ma dorg . tapi sayangnya aku ditinggalkan :face36:
mybe dorang da bosan kot . lantak lah :q:

okai . seterusnye . aku kuad nanges tau lebih dikenali sebagai cengeng :face47:
ngee . memang aku kuad nanges pantang dgr cite sediy mula da nak nanges .
pantang kena tegur oleh ayah ke mak ke sesiapa je la aku
mudah tuk mengalir kan air mata . hebat tak aku :s: hihi .

aku pon ada habit jugak . nak tau ape . aku kuad mengigit bibir aku . kadang sampai berdarah .
mak pon tegur . ahaha . aku tak tau nape boleh cam tuh tapi sejak aku
da lahir memang gituh . korang ada . tak de kan .

dalam percintaan pon aku seorang yang teramat sangat setia nak mampos . letak la mane2 laki yang hensembuy aku tak kan layan . kecuali la c mamat awal asaari ke , farid kamil ke , aaron aziz ke aku memang nak :x:
buktinya . aku tak kan layan mesej :54: sesiape yg aku tak kenal kecuali owg tuh bagitahu nama dye tau bnyak lagi la .
haha . jaat sungguh .

aku suke kepada benda-benda yang cute-cute . kaler pink lembut warna pilihan hatiku .
tak yah nak tnya la kan . ape lagi erk . aku suke pakai :88: ribbon kat mana-mana la . tapi especially kat shawl tau tudung .
aku suke kpada c hello kitty yang sangad comel . hihi .

err aku lahir :43: pada tarikh 24.12.1992 . tahun monyet . tuh la lau korang nak sambut :44: bufday aku ingat-ingat la tarikh lahir aku erk . hihi .

aku pon sangat menyanyangi c arnab yang comel . korang tau kan aku ada arnab 4 ekor . hihi .
semua noty2 tau . ganas . haha .

aku memiliki 6 orang adik beradik tuh termasuk aku la jugak kan . 3 laki 3 ppoan .
semua da besar2 .
aku anak ke - tiga .

aku pon kuad shopping . ahaha . lau tak caye tanya ayah :55: pantang nampak baju kiut cantik
mula da aku tak ley tido . haha . kadang sakit pon ada . caya tak . tak caya kan .
haha .

lastly aku seorang yang kuad berjiwang . kakakaka . korang ada . takde kan . hihi .
baik la . korang pon mesti ada kisah pelik-pelik tentang diri korang gak kan .

* jom share kat sini .




Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<