!~~Kisah Cik Meong~~!
Single and Couple ?
01 March 2012 @ 1:14 PM | 0 Comment [s]


SINGLE

1. bila single memang bosan sesangat-sangatnye .

2. tak tahu nak buad ape , kena stay je 24 hour depan lappy !

3. lappy ku menjadi sasaran sehingga kan keyboard ku ROSAK ( ! ) ganas dak :p

4. ha yang nie memang selalu bila kite keseorangan , handphone selalu tak berbunyi , yang ade cume text daripada c Mamat Celcom asyik-asyik 'kolony-kolony' aku pon naik bohsan nampak mesej tuh . haha , sengal !

5. hidup single takkan pena ada texting daripada si dye . betol dak ? lau salah tolong betol kan :)
sebagai contoh benda ni berdasarkan pengalaman aku okai .
contoh ayat dye ' mowning baby , mowning mama koko , baby da makan lom ? baby sehat ? windu la nan baby , imydm , ilysm baby ' ha tuh ada lah antara text-text yang aku selalu dapat lau pepagi buta .

6. KREDIT sangat-sangat jimat , ulang sore sangat-sangat jimat ! haha :p

COUPLE

1. bahagianya bila berpacaran , kankankan . ce nengok gmbar kat atas tuh :p

2. sumpah jeles nan kawan-kawan , haha tau sebab ape ? hm yela untung la ada yang sayang , aku ? satu habuk pon taraa . haha . sabo je la :D

3. kredit memang BOROS , haha !

4. setiap pagi ke tengah hari ke malam ke akan ada sahaja texting daripada si dye kan3 !

5. hari-hari nak gadoh ! malas nak dengar teramat bohsan , kejap gadoh kejap baik . apa daa .

6. aku kuat mejok , si dye pon nak jugak . bengong !

7. hem yang nie berdasarkan keng kawan aku la , asyik-asyik gadoh sal fb la itu la . nak buad status pon kena tanya boyfie dye . masyallah .

8. kena buad laporan ngn si dye . masyallah . kau hingat jantan tu suami kau ke ? nie memang sengal la . ' bie kite da makan , bie kite nak jalan , bie nak pakai baju ape erk ? , jalan ngn kawan pon nak bgtahu , jalan ngn mak sndri pon nak mintak izin ngn boyfie masyallah , semua nak report . asal tak report kau g toilet ! nak jaga hati boyfie tapi hati mak ayah kau tak jaga pulok !
haha , sekali lagi sengal !

9. lambat sikit reply mesej da mula nak mengamok !

p/s : entry di atas adalah hasil titik peluh saya sendiri , entry nie tiada kena mengena dengan sesiapa yang membaca atau melihatnya sekadar hanya untuk meluahkan perasaan sahaja .
sila renung-renungkan ambil la pengajaran daripada apa yang telah saya katakan . komen positif diterima tapi komen negatif . harap maaf !


Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<