!~~Kisah Cik Meong~~!
Aku dan Si BUNbun omey !
05 April 2012 @ 12:31 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum. . . .

hye u olls , sehat tak ? huhu . harap korang sehat la en . hem , hari ni aku memang bohsan gile tak tahu nak buad ape . so dengan muke yang tak tahu malu , aku amek kamera then snap kat belakang umah .
haha , yola dok bohsan en tapi kali nie aku ada juru kamera yang memang ditempah khas .
ahahaks , juru kamera nie pon tak yah nak bayar sgt yola da adik sndri yng snap kan :p

 jom layan gelagat aku yang ala-ala mengedik nie . 
sebelom tuh , entry nie aku bukan saja-saja nak buad tetapi ditujukan kepada abang angkat aku .
haha . adik buad nie tuk abg harap abg suke :)

nak amek satu gambar adik pon takpape . hihi :)
sayang abang , tapi adik tengah tacink2 manje nie ngn abg :p
( apa kaitan ? sila abaikan ! haha )


taraaa ! ha nie dye si jantung hati aku incik BunBun nama dye :)

comel dak BUNBUN aku ?












  muke kepenatan :p




huhu , saya laparrrrrr nak makan awak ! haha :p
baik la sampai tuh je la erk , penat-penat nak rehat . bubye ;)






Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<