!~~Kisah Cik Meong~~!
selamat tinggal march , selamat datang april .
01 April 2012 @ 9:14 AM | 0 Comment [s]



hari ini adalah hari pertama posted entry aku dalam bulan april setelah sekian lama aku menyepikan diri dari dunia berbloging nie kan . aceceh ayat boleh blah .

okeng , hari nie tiada yang special sangat , aku pun baru ja berhenti keja smalam . fuhh pengalaman keja sangat2 bnyak . penat gila baru ku tahu . haha padan muke !

so hari nie aku rasa mau jalan ngn keng kawan lepak-lepaking saja tapi aku tengok keadaan dlu kalo dak hujan boleh la aku jalan sekali la mau jmpa akak kesayangan aku . mau tau sapa akak kesayangan aku ? hihi , nama dya Marhani aku panggil kak Ani ja aku kenal
time aku keja dlu kiranya kami sama2 la keja dalam satu kedai en .

baik la lastly moga bulan ini lebih baik daripada bulan-bulan yang sebelom nya .
salam sayang-sayang sekalian 3:


Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<