!~~Kisah Cik Meong~~!
UNISEL
26 May 2012 @ 1:49 PM | 0 Comment [s]


Assalamualaikum , hye korang sehat tak ? err kalo tak sehat ape kate korang pegi makan obat erk . huhu . rasenye macam lama sangat da aku tak berblogwalking update pon da tak aktif da lebih kurang sebulan kot aku tak update blog . hee . ok . sebelum aku nak meneruskan entry aku , aku harap korang terhibur ye dengan setiap entry yang aku buat nie .


 yeahhh setelah sekian lama akhirnye aku sah menjadi mahasiswi Universiti Industri Selangor , Faculty of Education & Social Science Diploma Pre-School :)

( insayallah akan menjadi guru TADIKA you ) haha . 









ok gambar kat atas semua nie adalah mamber baru aku , sumpah semua dorg best sgt . sekepala ngn aku . haha .

mamber ade yang dr kelate , selangor , Johor Bahru , Damansara :)

baik la aku nak pegi makan , t kite jmpe lain hari k . bubye anda-anda sekalian :)


Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<