!~~Kisah Cik Meong~~!
Berbuka Puasa at SABAH SPOON
06 September 2012 @ 11:51 AM | 0 Comment [s]

hye anda sekalian sangat lama saya tidak update blog ni. malas rasanya, tapi bukan apa saya malas mau update sebab line dekat rumah tak ada line so da sampai hostel ni baik update terus kan? hee hee, firstly nak cakap WELCOME back too UNISEL untuk diri sendiri :)
semalam sampai , alhamdulillah selamat :)

okai berbalik dengan post title saya iaitu BERBUKA PUASA at SABAH SPOON. mau tau apa disebalik title tersebut ? 11 OGOS 2012 yang lalu saya dan classmate saya yang dekat sabah keluar sama-sama 
plan nye nak berbuka la sempena puasa ni kan? hee hee , so ? mau tunggu apa lagi jom layan Picture yang 
sempat kita snap pada hari tersebut :)
*harap maaf eh entry ni baru dapat nak buat*
MENU SABAH SPOON
















*jangan marah gambar saya yang paling banyak :p
okai la tu je yang sempat saya upload. 
k bai :)
Love you :]


Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<