!~~Kisah Cik Meong~~!
Photoshoot Group 3
22 October 2012 @ 6:19 PM | 0 Comment [s]


Cuaca yang tidak menentu , Batang Berjuntai yang sering kali hujan . Petir menyambar-nyambar . agak takut disitu , tetapi abaikan ;)
sebelum terlupa tahniah kepada ATM dan Kelantan . Masing-masing mendapat kejayaan yang sama . tetapi bukan pasal bola yang aku mau cerita hari ini. 
tetapi pasal kelas aku. 

Photoshoot Kelas , Group 3 . 
Intake April .

Tarikh Photoshoot pun aku sudah lupa . Sebenarnya cerita ni sudah berminggu lamanya tetapi baru di update 
kerana kesibukan yang melampau-lampau .

Photoshoot kelas saya untuk kali yang pertama sangat best , hapening . Yeahhh aku sangat bahagia . haha . 
Sekali lagi Canon Eos 1100 membantu sesi penggambaran kami . kikikiki :p
Baiklah , gambar dibawah ada sesetengahnya di snap oleh abang yang bertanggungjawab pada hari tersebut. Dan separuhnya lagi oleh saya sendiri :)


so tunggu apa lagi , Jum tengok sama2 :D




















Cantik kannnn ??? haha . ok sampai situ sahaja .
mau tengok lebih banyak gambar lagi ???
meh klink disini ----> http://www.facebook.com/media/set/?set=a.506943232650667.119482.100000049851944&type=3 mau add ?? pun boleh . hee hee .

btw mau promote sikit saya punya Twitter
meh klik disini ---> https://twitter.com/MiLaTamrin Jangan lupa Follow .

Thank you LOVE .


Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<