!~~Kisah Cik Meong~~!
PTPTN
11 October 2012 @ 9:31 PM | 0 Comment [s]


Fuhhh sangat lama tidak Update story morry dekat Blog ni . terasa RINDU ;p
(TIPU semata-mata) kakakakaka . ok abaikan . 

yeah ! memang lama pun . jawapan yang paling utama adalah MALAS dan yang kedua adalah BUSY :)

sekali lagi abaikan !
tapi hari ni malam yang sangat cantek dan sejuk ni aku tertiba rajin tuk update cerita yang sudah berminggu ribannya :p

PTPTN ? yeah mesti semua sudah tahu apa itu PTPTN kan ? maksudnya tidak perlu lah aku mau explain bagai . tak tahu ? buat-buat tahu sahaja , senang cerita . kakakaka :p

sebenarnya aku pun tak ingat sangat bila pihak ptptn datang pegi UNISEL untuk amek borang tu tapi yang aku ingat hari sabtu and banyak abang-abang HENSEM pada hari itu , ulang suara abang-abang hensem . 
kakakakakaka :p

selain itu, seperti biasa sempat jugak aku amek gambar sebagai kenangan terutamanya untuk aku and housemeat serta abang-abang PTPTN :p

nak tengok ? Jommmmm layan :D


 menunggu Angka giliran dipanggil :D


Dalam Dewan Senat :)






Dalam Tandas . bhahahahaha ( Pun Boleh :p )


 Taraaaa.... ni la abang yang hensem tu . banyak lagi tapi aku sempat amek gmbar ngn dya jak . kikiki :p





HODOH kan wajah ku ? Tapi takpe aku tahu aku comel macam tu :p
KAKAKAKAKAKAKAKA


Angka Giliran aku . sangat jauh !


Sangat Comel :)




Geng Sabahan :)


ROCK bebeh !

baiklah , letih sudah mau menaip . assgment menanti . bye awak ;)


Older Post | Newer Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<