!~~Kisah Cik Meong~~!
MY Beloved HUBBY !
08 March 2013 @ 2:07 PM | 0 Comment [s]





hye kepada semua pembaca entry saya anda semua apa khabar ? sihat tidak ? ohhh sakit ? kalau sakit pegi ler makan ubat . bhahahahahaha :p
sementara tunggu my hubby solat jumaat aku pun isi masa lapang aku dengan mengupdate serba sedikit blog aku yang sudah lama ditinggalkan . hee hee . 
selama aku kenal dengan dia banyak sangat kenangan yang manis aku dapat . dia baik dengan aku . hormat aku . sayang aku dengan ikhlas . serius dengan aku sampai sanggup mau datang Sabah untuk jumpa parents ku. begitu jugak dengan dia. dia sanggup jumpakan aku dengan family dia . dia sanggup berkorban untuk aku . aku sangat-sangat sayangkan dia .

Khairol Anuar iloveyoufuckingdamnmuch !
mybe b bukan yang first love baby tapi biar la b yang terakhir tuk baby .
baby taw selama ni b banyak korbankan semuanya untuk baby. 
baby mintak maaf kalau selama kita sama-sama selama ni baby selalu marah-marah , merajuk . 
semua tu saja-saja . saja nak manje-manje dengan b . hee hee . 







yeahhhhh ! ni lah my beloved hubby !
sayang sangat-sangat dengan b .
harap lepas ni tiada siapa yang hancurkan hubungan kita (:





ingat lagi tak malam ni ? kite dinner sama-sama ngn ayah and adik-adik b .
best nye (:





hahahahaha yg ni time b teman bby buat assgment kan ? (:






Loveyou b ! Muah :*




<3




Ily .
Imy .
Iny :)
My hagemaru . hee hee . 





okai sampai sini saja . next time kite jumpa lagi .
Bye korang :)
doakan saya dan khairol berkekalan :)
amin ya allah .


Older Post


Don't Forget to follow my blog , Thank You






EntryTentang DirikuStuffSite

BORAK-BORAK DISINI



FOLLOWER KU



<